『ポケモンドーナツ』のキャラクターの良さが伝わらないシェアの仕方

ピカチュウ 食べ物・飲み物・料理・レシピ

 シュレ(@syure_bunaru)さんが見た、(株)ダスキンが運営すドーナツチェーン店舗『ミスタードーナツ』で購入した『ポケモンドーナツ』の『ポケモン ピカチュウドーナツ』・『ピカチュウ雪だるま』・『ポケモン プリン』を、母親が食卓に並べた光景です。
 上手にそれぞれを味わえるように、母親が善意で切り分けたようです。これでは、食べる時にそれぞれのキャラクターの姿を楽しむことは出来ない感じです。
 尚、『ミスタードーナツ』では、(株)ポケモンとのコラボレーションの2022年ャンペーンを、11月9日(水)から展開しています。
Translated from Japanese by Google
Mr. Shure (@syure_bunaru) saw “Pokémon Pikachu Donut”, “Pikachu Snowman” and “Pokémon Pudding” from “Pokémon Donuts” purchased at “Mr. Donut”, a donut chain store operated by Duskin Co., Ltd., to his mother. It is a sight that is lined up on the dining table.
It seems that her mother carved them out with good intentions so that she could taste them well. With this, it feels like you can’t enjoy the appearance of each character when eating.
In addition, “Mr. Donut” will be running a 2022 campaign in collaboration with Pokemon Co., Ltd. from November 9th (Wednesday).

[Twitter] 「ポケモンのドーナツ買ってきたよ!」って言われてウキウキして食べに行ったら…

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