仲里依紗、貧しい下積み時代に駄菓子を食べて過ごした日々を思い出す

駄菓子屋 食べ物・飲み物・料理・レシピ

 ファッションモデルで女優の仲里依紗(なか りいさ)さん(32歳)が、息子のトカゲ君の発案により、東京都江東区にある新業態店舗『キラキラドンキダイバーシティ東京プラザ店』で、沢山購入した駄菓子を紹介して食べる様子です。
 尚、(株)ドン・キホーテが展開するディスカウントストア『ドン・キホーテ』の新業態『キラキラドンキ』は、Z世代(1990年半ば〜2010年代初頭に生まれた世代)をターゲットとした店舗です。
Translated from Japanese by Google
Fashion model and actress Riisa Naka (32 years old) bought a lot of sweets at the new format store “Kirakira Donki DiverCity Tokyo Plaza” in Koto-ku, Tokyo, based on the idea of her son Lizards. It seems to introduce and eat.
In addition, the new format “Kirakira Donki” of the discount store “Don Quijote” developed by Don Quijote Co., Ltd. is a store targeting Generation Z (the generation born in the mid-1990s to the early 2010s).

[YouTube] キラキラドンキ行って駄菓子食べ放題したけど下積み時代駄菓子で命繋いだ…

タイトルとURLをコピーしました