亀田製菓(株)が製造・販売する米菓『ハッピーターン』とコンビニエンスストアチェーンの(株)ローソンがコラボレーションした『飲むハッピーターン オ・レ』(168円(税込))の光景です。
ミルクとあまじょっぱさがやみつきになる味わいという謳い文句です。海で一度溺れそうになった経験者には、分かる味みたいです。うっかり飲み込んだ海水のような味という事です。
Translated from Japanese by Google
It is a scene of “Drinking Happy Turn Ore” (168 yen (tax included)), which is a collaboration between the rice cracker “Happy Turn” manufactured and sold by Kameda Seika Co., Ltd. and Lawson Co., Ltd., a convenience store chain.
It is a slogan that milk and sweet potatoes are addictive. It seems to be a taste that can be understood by those who have experienced drowning in the sea. It tastes like seawater that was inadvertently swallowed.
飲むハッピーターンオレすご…
— ほろ雪 (@BristolShubun) May 29, 2022
海で溺れた味がする!! pic.twitter.com/tbzFK0mzn9
[Twitter] 飲むハッピーターンオレすご… 海で溺れた味がする!!