Noriaki Yoshikawa(@yoshikawanori)さんが見た、5月6日(金)の読売新聞に掲載された衣料品の製造小売を展開する(株)ユニクロの3連広告の光景です。実は、一面にも小さく掲載されていて、4連広告になっています。
けらえいこ原作の漫画『あたしンち』に登場する母を起用したことで、母に何か贈らなければと思わせる広告の効果はあると思います。
Translated from Japanese by Google
This is a scene of the triple advertisement of UNIQLO Co., Ltd., which develops the manufacturing and retailing of clothing, which was published in the Yomiuri Shimbun on May 6th (Friday), as seen by Noriaki Yoshikawa (@yoshikawanori).it is posted small on one side, and it is a quadruple advertisement.
By appointing my mother who appears in the manga “Atashinchi” based on Eiko Kera, I think there is an advertising effect that makes her think that she should give something to her.
新聞を開いた妻が朝から「わぁ!」と驚いた声を出すので何事かと思ったら、母の日に何かしなきゃ、と思わせるユニクロの3連広告。 pic.twitter.com/Uvxi5cuIop
— Noriaki Yoshikawa (@yoshikawanori) May 5, 2022
[Twitter] 新聞を開いた妻が朝から「わぁ!」と驚いた声を出すので何事かと思ったら…